Jumaat, 18 Februari 2011

PERCUTIAN KE LANGKAWI,KEDAH

 masa ni kami baru aje sampai ke langkawi..tgoklah tu mulut si aiman ni comot sangat ialah baru aje sampai ke langkawi perut pun kelaparan...sambil2 tu sempat jugaklah berposing...

 tgoklah tu siaiman danial ni..klau bab berposing memang sukan sangat..


masa ni hari yang kedua kami di langkawi...

 masa kami sampai ke langkawi, kami naik teksi untuk ke hotel..ialah sampai pun dah petang...esoknya barulah suami aku giu ambil kereta sewa..masa ni ia dlm perjalanan untuk ambil kereta sewa...sempat jugak dia berposing tu...

 klau gi bercuti kemana2 mmg tak sah klau tak mani kolam renang...

 aku dah lupa apa nama tempat ni...tapi kat sinilah tempatnya klau nak naik kereta cable...

 anak-anak ku..hehehe..cute tak..

 ayu..aiman...asyraaf irfan...
 anak-anakku..hehehe...

 masa ni dlm flight pernerbangan ke langkawi...

masa ni baru aje sampai ke lapangan terbang langkawi...mmg panas betul kat sana...