Khamis, 17 Februari 2011


Unic - Hanya Tuhan Yang Tahu

PERCUTIAN KAMI KE BUKIT FRASER

 anak manja papa...hehehehe...

 kami pegi bercuti ke bukit frase masa raya haji tahun lepas...hehehe balik saja daripada kampung suami kat sitiawan perak, kami sekeluarga terus aje pegi bercuti ke bukit frase...ialah nak hilangkan tension,kepenatan berkerja sehari sambil2 tu bolehlah bawa anak2 gi berjalan2 makan angin...


ini anak bongsu aku, sekarang umirnua dah nak masuk 5 tahun..cepatnya masa berlalukan sekejap aje anak2 dah besar...
 best tau gi bukit fraser tenang aje..pastu sejuk sangat2..masa aku pegi sana kebetulan pulak hujan lebat..lagilah sejuknya....

 hero dan heroin aku ni klau bab berposing ni mmg no 1...

 happy family...
 inilah dia hero dan heroin ku....
seronok aku tgok anak2 membesar depan mata...sayang anak2 mama...

PERCUTIAN KE KUANTAN,PAHANG


tgoklah tu  betapa seronoknya anak-anakku ini, terutama sekali yang kecil tu, sekali masuk kolam renang mmg tak nak naik...seronok betul dia...k.long dgn abangnya pulak lagilah..sampai kecut-kecut badan2 tu...

 ini pulak pun sama jugaklah dengan papa dia sekali pun sama berendam..


tgoklahlah tu pandai betul si kecil aku ni main air...k.long dengan abangnya pulak klau pasal posing gambar no.1...


sama tak muka papa dgn anaknya...hehehehe...almaklumlah anak manja papalah katakan...

seronoknya dia....hehehehe...

 bestnya......

abang dengan k.long ni klau dapat mandi mmg tak ingat apa-apa lagi dah...seronok sangatlah tu...

percutian ke awana kijal, kuala terengganu

amboi...seronoknya anak-anak aku ni..klau dapat mandi kat kolam rendang mmg tak ingat apa-apa...seronok betul,klau boleh daripada pagi sampai ke petang pun x pe sampai badan tu dah kecut-kecut...

masa ni anakku yang bongsu baru berusi 3 bulan, masa ni dia mmg tak tahu apa-apa pun,rendamkan dia dlm air pun mata dia asyik pejam aje...

 apalah yang di tengok tu sikecil aku ni...ialah kecil-kecil lagi dah kena berendam kat kolam renang...


ada macam suami mithali tak...hehehe...klau nak tahu suami aku ni mmg penyayang orangnya...anak-anaknya memang rapat dengan papanya...


 sikecil ku yang baru berusia 3 bulan...alahai anak mama..


Awana Kijal,Kuala Terengganu Slideshow

Awana Kijal,Kuala Terengganu Slideshow: "TripAdvisor™ TripWow ★ Awana Kijal,Kuala Terengganu Slideshow ★ to by Hasnizah Mohd Ali. Stunning free travel slideshows on TripAdvisor"