Khamis, 17 Februari 2011

percutian ke awana kijal, kuala terengganu

amboi...seronoknya anak-anak aku ni..klau dapat mandi kat kolam rendang mmg tak ingat apa-apa...seronok betul,klau boleh daripada pagi sampai ke petang pun x pe sampai badan tu dah kecut-kecut...

masa ni anakku yang bongsu baru berusi 3 bulan, masa ni dia mmg tak tahu apa-apa pun,rendamkan dia dlm air pun mata dia asyik pejam aje...

 apalah yang di tengok tu sikecil aku ni...ialah kecil-kecil lagi dah kena berendam kat kolam renang...


ada macam suami mithali tak...hehehe...klau nak tahu suami aku ni mmg penyayang orangnya...anak-anaknya memang rapat dengan papanya...


 sikecil ku yang baru berusia 3 bulan...alahai anak mama..


Tiada ulasan: